Polisi & Yuran Pembatalan TigerCampus Malaysia
Kami sedang mengemas kini polisi kami untuk memasukkan Yuran Pembatalan Lewat. Tingkah laku tidak adil ini menjejaskan kecekapan perkhidmatan kami dan keupayaan penyedia perkhidmatan kami untuk memberi perkhidmatan yang lebih baik kepada anda. Untuk melindungi kepentingan pengguna kami, kami memperkenalkan Yuran Pembatalan untuk mencegah kelakuan sedemikian:
- Yuran Pembatalan Lewat: Jika pengguna membatalkan tempahan selepas 24 jam sebelum perkhidmatan yang ditempah, Yuran Pembatalan sebanyak 100% daripada perkhidmatan yang ditempah akan dikenakan.
Adakah polisi ini akan menjejaskan anda?
Tetapi kadangkala, kami memahami bahawa perkara di luar kawalan anda mungkin berlaku dan anda mungkin dikenakan Bayaran Tidak Hadir atau Pembatalan Lewat yang anda tidak layak. Itulah sebabnya kami akan mengetepikan Yuran Tidak Hadir atau Lewat Pembatalan pertama anda secara automatik, tiada soalan ditanya.
Soalan Lazim
Saya percaya saya telah dicaj secara tidak adil No-Hadir atau Yuran Pembatalan Lewat. Bolehkah saya mendapatkan bayaran balik?
Jika anda percaya anda telah dicaj secara tidak adil, hubungi kami melalui [email protected]. Kami akan membantu anda menyelesaikan isu tersebut. Jika siasatan kami menunjukkan bahawa anda telah dicaj secara tidak adil, kami akan membayar balik yuran pembatalan kepada anda.